Тема. Контрольний твір на тему: «Мій улюблений міфологічний герой».
Мета: навчати
узагальнювати вивчене; розвивати навички аналізу і синтезу, зв'язне усне та
письмове мовлення учнів; виховувати повагу до хоробрих мужніх вчинків,
співчуття до людей.
I.
ОГОЛОШЕННЯ
ТЕМИ, МЕТИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ
II.
СПРИЙНЯТТЯ
І ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
1.
Бесіда на узагальнення набутих знань.
1)
Кого давні греки називали героями? (Сміливих, відважних,
розумних, кмітливих.)
2)
Чому, на вашу думку, у давніх греків так багато міфів про
героїв? (Тому, що давні греки завжди прагнули до досконалості, а герої були
саме такими.)
3)
Хто з героїв давньогрецьких міфів вам сподобався
найбільше? Чому?
2.
Складання простого плану до розповіді про улюбленого
міфологічного героя.
Орієнтовні
плани
I.
Розповідь про Геракла
1)
Народження та виховання Геракла.
2)
Страшна хвороба.
3)
Служба в Еврисфея.
4)
Подвиги Геракла.
5)
Риси вдачі героя.
6)
Моє ставлення до Геракла.
Фізкультхвилинка
II.
Розповідь про Ахілла
1)
Дитинство Ахілла.
2)
Страшне пророцтво.
3)
Спроби матері допомогти синові.
4)
Ахілл — хоробрий воїн.
5)
Участь в облозі Трої.
6)
Нагла смерть.
7)
Ушанування героя.
3.
Усна розповідь учнів на тему «Мій улюблений міфологічний
герой».
(Учні
озвучують розповіді, використовуючи складені плани).
4.
Аналіз учнівських відповідей та їх оцінювання.
III.
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
Підготуватися
до тематичної атестації з теми «Міф і література».
Комментариев нет:
Отправить комментарий