Тема. Розвиток
зв'язного мовлення. Твір-роздум на основі прочитаного.
Мета: перевірити
рівень засвоєння учнями матеріалу; розвивати логічне мислення,
будити творчу уяву; удосконалювати навички самостійно
висловлювати думки, аргументувати їх.
Обладнання:
тексти творів: «Жага до життя» Дж. Лондона, «Коли ти муж — будь мужнім» Ш.
Петефі, «Острів скарбів» Р. Стівенсона.
I. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ І
ЗАВДАНЬ УРОКУ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
УЧНІВ
Бесіда.
1) Який
твір називається твором-роздумом?
2) Із скількох частин він
складається? (Трьох: тези, аргументи, висновки.)
III. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМ ТВОРІВ
1. «Що таке справжня мужність?»
2. «Що найголовніше у житті людини?»
3. «Які риси характеру слід
виховувати сучасному шестикласникові?»
IV. РОБОТА НАД ТВОРОМ
Завдання.
1) Сформулюйте основну тезу свого твору.
2) Наведіть
аргументи і приклади на користь своєї теми.
V. НАПИСАННЯ
ТВОРІВ У ЧЕРНЕТКАХ
VI. РЕДАГУВАННЯ
ТВОРІВ
VII. НАПИСАННЯ ТВОРІВ У ЗОШИТАХ
VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготуватися до тематичної
атестації.
Комментариев нет:
Отправить комментарий