Тема. Контрольна робота за творчістю 0. С. Пушкіна, Г. К. Андерсена, О. Уайльда
■
навчальна:
систематизувати й узагальнити, поглибити знання учнів із вивчених тем; виявити
рівень знань, умінь і навичок з метою контролю та корекції;
■
розвивальна:
розвивати пам'ять, образне та логічне мислення, уміння створювати власні
висловлювання з певної теми, оцінювати вчинки й дії героїв;
■
виховна:
виховувати кращі риси характеру на основі загальнолюдських цінностей.
Тип
уроку: урок
контролю та корекції знань, умінь і навичок.
Учитель.
Літературні казки — це новий набуток світової літератури.
З'явилися вони відносно недавно, продовжують писатися і в наші дні. Навіть ми з вами пробували їх створити. 0, С. Пушкін, Г. К. Андерсен, 0. Уайльд були одними з перших у європейській літературі, хто звернувся до цього
жанру. На контрольній роботі ви й покажете свої
знання, своє розуміння,
сприйняття їхніх
творів, ставлення до героїв і до того, що стверджує головна думка вивчених
літературних казок. То ж успіхів вам!
Варіант №
1
1. У вступі до поеми О. Пушкіна «Руслан і
Людмила» виходять «на берег дикий пісковий»:
а) тридцять витязів;
б) чаклун, що несе богатиря;
в) кіт учений;
г) королевич, що полонив грізного царя.
2. У цариці з «Казки про мертву царівну і
сімох богатирів» О. Пушкіна була чарівна річ, без якої
вона не обходилася:
а) яблучко;
б) гребінець;
в) дзеркальце;
г) шапка-невидимка.
3. Крім барвистого зовнішнього вигляду,
штучний соловей із однойменної казки Г. К. Андерсена відрізнявся від
справжнього тим, що:
а) знав лише одну пісеньку;
б) вмів ще й говорити;
в) давав поради;
г) постійно просив винагороди.
4. Яким був справжній соловей:
А) гарний, обсипаний діамантами;
Б) маленька, сіра пташка;
В) як обручка або брошка.
5
Хлопчик-зірка
з однойменної казки О. Уайльда:
а) прилетів з
іншої планети і впав, як зірка;
б) син
королеви, якого розбійники викрали й покинули;
в) звичайний
хлопчик, який придумав собі, що він — син Зірки;
г) син злого Чаклуна, якого батько відніс у ліс,
щоб він не виріс і не перевершив його.
6.
Продовжте
речення.
Антитеза — це.,.
Достатній
рівень (2 бали)
Схарактеризуйте
образ Хлопчика-зірки з однойменної казки
О.
Уайльда, відзначивши зміни, які в ньому сталися.
Високий
рівень (4 бали)
Напишіть
твір «Чим приваблюють мене казки Г. К. Андерсена».
Початковий та
середній рівні (по 7 балу)
1.
Казки
край лукомор'я (за вступом до поеми О. Пушкіна «Руслан і Людмила») розповідає:
а) цар Кощей;
б) кіт учений;
в) Баба-Яга;
г) сам автор, казкар,
2.
Хто
був найкращим другом царівни з «Казки про мертву царівну і сімох богатирів» О.
Пушкіна, коли богатирі їхали з дому?
а) Кіт;
б) черниця;
в) пес;
г) Єлисей.
3.
Ніхто
з придворних, служників у імператорському палаці (за казкою Г. К. Андерсена «Соловей») не знав справжнього
солов'я, крім:
а) камергера;
б) бідного рибалки;
в) маленької дочки імператора;
г) маленької
куховарочки.
4. Яким був справжній соловей:
А) гарний, обсипаний діамантами;
Б) маленька, сіра пташка;
В) як обручка або брошка.
5. Хлопчик-зірка з однойменної казки О.
Уайльда перетворився
на потвору:
а) тому що
прогнав рідну матір;
б) через гріхи рідних батьків;
в) через помсту його батькам злого Чаклуна;
г) через те, що знущався над звірами та птахами,
і його покарав Лісовий Цар.
6. Продовжте
речення.
Алегорія — це,..
Достатній
рівень (2 бали)
Схарактеризуйте
образ живого солов'я з однойменної казки
Г.
К. Андерсена, порівнявши його із образом штучного.
Високий
рівень (4 бали)
III. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
Комментариев нет:
Отправить комментарий