воскресенье, 9 ноября 2014 г.

Контрольна робота за творчістю О. С. Пушкіна, Г. К. Андерсена, О. Уайльда


Тема. Контрольна робота за творчістю 0. С. Пушкіна, Г. К. Андерсена, О. Уайльда
     навчальна: систематизувати й узагальнити, поглибити знання учнів із вивчених тем; виявити рівень знань, умінь і навичок з метою кон­тролю та корекції;
    розвивальна: розвивати пам'ять, образне та логічне мислення, уміння створювати власні висловлювання з певної теми, оцінювати вчинки й дії героїв;
     виховна: виховувати кращі риси характеру на основі загальнолюд­ських цінностей.

Тип уроку: урок контролю та корекції знань, умінь і навичок.
I.    МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ
Учитель. Літературні казки це новий набуток світо­вої літератури. З'явилися вони відносно недавно, продовжують писатися і в наші дні. Навіть ми з вами пробували їх створити. 0, С. Пушкін,                        Г. К. Андерсен, 0. Уайльд були одними з перших у європейській літературі, хто звернувся до цього жанру. На контрольній роботі ви й покажете свої знання, своє розуміння, сприйняття їхніх творів, ставлення до героїв і до того, що ствер­джує головна думка вивчених літературних казок. То ж успі­хів вам!
 Варіант № 1
1.  У вступі до поеми О. Пушкіна «Руслан і Людмила» виходять «на берег дикий пісковий»:
а)  тридцять витязів;
б) чаклун, що несе богатиря;
в) кіт учений;
г) королевич, що полонив грізного царя.
2.  У цариці з «Казки про мертву царівну і сімох богатирів» О. Пушкіна була чарівна річ, без якої вона не обходилася:
а)  яблучко;
б) гребінець;
в)  дзеркальце;
г) шапка-невидимка.
3.  Крім барвистого зовнішнього вигляду, штучний соловей із од­нойменної казки Г. К. Андерсена відрізнявся від справжнього тим, що:
а) знав лише одну пісеньку;
б) вмів ще й говорити;
в) давав поради;
г) постійно просив винагороди.
 4. Яким був справжній соловей:
      А) гарний, обсипаний  діамантами;
      Б) маленька, сіра пташка;
      В) як обручка або брошка.

5     Хлопчик-зірка з однойменної казки О. Уайльда:
а)  прилетів з іншої планети і впав, як зірка;
б)  син королеви, якого розбійники викрали й покинули;
в)  звичайний хлопчик, який придумав собі, що він — син Зірки;
г)  син злого Чаклуна, якого батько відніс у ліс, щоб він не ви­ріс і не перевершив його.
6.    Продовжте речення.
Антитеза — це.,.
Достатній рівень (2 бали)
Схарактеризуйте образ Хлопчика-зірки з однойменної казки
О. Уайльда, відзначивши зміни, які в ньому сталися.
Високий рівень (4 бали)
Напишіть твір «Чим приваблюють мене казки Г. К. Андерсена».
Початковий та середній рівні (по 7 балу)
1. Казки край лукомор'я (за вступом до поеми О. Пушкіна «Руслан і Людмила») розповідає:
а)  цар Кощей;
б)  кіт учений;
в)  Баба-Яга;
г)  сам автор, казкар,
2.  Хто був найкращим другом царівни з «Казки про мертву царів­ну і сімох богатирів» О. Пушкіна, коли богатирі їхали з дому?
а)  Кіт;
б) черниця;
в)  пес;
г)  Єлисей.
3.  Ніхто з придворних, служників у імператорському палаці (за казкою Г. К. Андерсена «Соловей») не знав справжнього соло­в'я, крім:
а)  камергера;
б)  бідного рибалки;
в)  маленької дочки імператора;
г)  маленької куховарочки.
   4. Яким був справжній соловей:
      А) гарний, обсипаний  діамантами;
      Б) маленька, сіра пташка;
      В) як обручка або брошка.
5.    Хлопчик-зірка з однойменної казки О. Уайльда перетворився на потвору:
а) тому що прогнав рідну матір;
б) через гріхи рідних батьків;
в) через помсту його батькам злого Чаклуна;
г)  через те, що знущався над звірами та птахами, і його пока­рав Лісовий Цар.
6.     Продовжте речення.
Алегорія — це,..
Достатній рівень (2 бали)
Схарактеризуйте образ живого солов'я з однойменної казки
Г. К. Андерсена, порівнявши його із образом штучного.
Високий рівень (4 бали)

 III. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Комментариев нет:

Отправить комментарий