суббота, 8 ноября 2014 г.

Календарне планування 5 клас

Складено згідно з новою навчальною програмою «Світова література для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів», розробленою на основі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (постанова Кабінету Міністрів України від 23Л 1.2011 р. № 1392) і затвердженою наказом Міністерства від 6.06.2012 р. № 664.
Авторський колектив: д.філол.н., лроф., зав, кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка О.М, Ніколенко (керівник колективу), к.пед.н., головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і наук, молоді та спорту України К.В. Таранік-Ткачук, зав. сектору Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН молоді та спорту С.П. Фоміна, зав. навчально-методичного кабінету світової літератури та російської мови Кіровоградського ОШПО імені В. Сухомлинського О,В, Ревнивцева, учитель-методист гімназії № 117 імені Лесі Українки м. Києва Т.П. Сегеда, учитель-методист спеціалізованої школи №80 м. Києва Н.В. Онищенко.
Календарно - тематичний план уроків світової літератури
на 2014-2015 н.р.
у 5 класі
№ з/п
Тема уроку
К\г
Дата
Примітка

Вступ
2


1
Світова література - духовна скарбниця людства. Роль книги в сучасному житті.
1


2
Фольклор, його характерні ознаки. Література і фольклор.
1


3
Розвиток мовлення (усно). Літературний практикум за жанрами фольклору




Казки народів світу
16


4
Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально - побутові), їхні характерні ознаки.
1


5
Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей.
1


6
Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик», Відображення любові до пра-ці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Іссумбосі. Національний колорит японських казок.
1


7
Китайська народна казка «Пензлик Маляна».
1


8
Арабська народна казка «Сіндбад-Мореплавець» (третя подорож).
1


9
Арабська народна казка «Сіндбад-Мореплавець» (третя подорож). Втілення в образі Сіндбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами.
1


10
Розвиток мовлення (письмово). Складання казки за прислів’ям.



11
Брати Якоб і Вільгельм Грімм. Казка «Пані Метелиця».
1


12
Брати Якоб і Вільгельм Грімм. Казка «Пані Метелиця». Моральні цінності в казках.
1


13
Позакласне читання. Брати Якоб і Вільгельм Грімм. Казка «Бременські музиканти».



14
Контрольна робота №1 за тематичним блоком «Вступ. Казки народів світу»



15
О.С. Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і Людмила»
1


16
О.С. Пушкін «Казка про мертву царівну та сімох богатирів»
1


17
О.С. Пушкін «Казка про мертву царівну та сімох богатирів». Система образів. Автор.
1


18
Г.К. Андерсен «Соловейко»
1


19
Г.К. Андерсен «Соловейко»
1


20
Позакласне читання. Г.К. Андерсен «Снігова королева»



21
О.Уайльд. Казка « Хлопчик - зірка»
1


22
О.Уайльд « Хлопчик - зірка». Казкові персонажі їхня характеристика. Основний конфлікт.
1


23
О.Уайльд « Хлопчик - зірка». Основний конфлікт. Символічний зміст назви твору. Еволюція образу головного героя.
1


24
Контрольна робота №2 за творчістю О.С.Пушкіна, Г.К.Андерсена, О.Уайльда




Природа і людина
10


25
Джон Кітс « Про коника та цвіркуна»
1


26
Джон Кітс « Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея
1


27
Й.В. Гете «Нічна пісня подорожнього»
1


28
Й.В.Гете «Нічна пісня подорожнього». Виразне читання напам'ять.
1


29
Г.Гейне «Задзвени із далини». Утілення краси весняної природи у вірші.
1


30
Г.Гейне «Задзвени із далини». Зв'язок із фольклорами
1


30
Е. Сетон-Томпсон . Оповідання «Лобо»
1


31
Е. Сетон-Томпсон. Оповідання «Лобо». Утвердження любові до всього живого.
1


32
Е. Сетон-Томпсон . Оповідання «Лобо». Зображення художніх образів, їхнє розкриття в подіях твору.
1


33
Авторські спостереження за світом природи у творах Дж.Кітса, Й.В.Гете, Г.Гейне, Е.Сетона-Томпсона
1


34
Контрольна робота №3  за творчістю Дж. Кітса, Й.В.Гете, Г.Гейне. Е.Сетона-Томпсона




Світ дитинства
10


35
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра»
1


36
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра». Світ дорослих і світ дітей у повісті.
1


37
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра» Том Сойєр і Гекльберрі Фіни
1


38
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра». Становлення автора до своїх героїв.
1


39
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра». Провідні ідеї твору
1


40
Розвиток мовлення. Переказ уривку з твору «Пригоди Тома Сойєра» (усно)



41
Елеонор  Портер. Роман «Поліанна»
1


42
Елеонор  Портер. Роман «Поліанна». Щирість мужність і оптимізм героїні твору.
1


43
Елеонор  Портер. Роман «Поліанна». Ідея радості життя й відкриття світу у творі.
1


44
Елеонор  Портер. Поліанна та її друзі.
1


45
Елеонор  Портер «Поліанна». Художні засоби розкриття образу Поліанни та її друзів
1


46
Позакласне читання. Е.Портер та її твори



47
Розвиток мовлення (письмово). Порівняльна характеристика образа Тома Сойєра та Поліанни



48
Контрольна робота №3 за творчістю М. Твена та Е.Портер




Сила творчої уяви
8


49
Л. Керрол «Аліса в Країні Див». Творча історія книги, її зв'язок із біографією письменника та життям Англії вікторіанської доби
1


50
Л. Керрол «Аліса в Країні Див».
1


51
Л. Керрол «Аліса в Країні Див». Образ Аліси, світ її уяви і захопливих пригод.
1


52
Л. Керрол «Аліса в Країні Див». Персонажі, які оточують героїню
1


53
Л. Керрол «Аліса в Країні Див». Подальші пригоди головної героїні
1


54
Л. Керрол «Аліса в Країні Див». Подальші пригоди головної героїні
1


55
Розвиток мовлення (усно). Л. Керрол «Аліса в Країні Див». Особливості художньої мови твору



56
М.І. Цвєтаєва «Книга в червоній палітурці»
1


57
М.І. Цвєтаєва «Книга в червоній палітурці»
1


58
Контрольна робота №4 за творчістю  Л.Керролла, М.Цвєтаєвої




Сучасна література
8


59
Т. Янсон. «Життя і творчість». «Капелюх чарівника»
1


60
Т. Янсон «Капелюх чарівника». Сюжет твору
1


61
Т. Янсон «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору
1


62
Т. Янсон «Капелюх чарівника». Персонажі твору
1


63
Т. Янсон «Капелюх чарівника». Утіленняв героях твору ідей добро ти, щирості, сімейних цінностей
1


64
Т. Янсон «Капелюх чарівника». Художні та жанрові особливості твору.
1


65
Пауль Маар «Машина, що здійснює бажання». Яскравість художнього світу твору
1


66
У світі мистецтва (література і культура)
1


67
Позакласне читання. Р. Дал та його твір « Чарлі і шоколадна фабрика»



68
Контрольна робота №5 за творчістю Р.Дала, П.Маара, Т.Янсона



69
Підсумковий урок



70
Повторення і узагальнення вивченого за рік зі світової літератури.





Комментариев нет:

Отправить комментарий